top of page

Doe wat je zegt en zeg niet wat je doet.

Doe wat je zegt en zeg niet wat je doet.


Als directeur verwacht je veel van je medewerkers.


✔ Dat ze hun afspraken nakomen bijvoorbeeld.


✔Of dat ze niet herhaaldelijk steken laten vallen in hun taken en verantwoordelijkheden.


✔ Dat ze met oplossingen komen in plaats van problemen.


En dit moet ook wel, want je moet je medewerkers kunnen vertrouwen om een organisatie te bouwen.


Maar je medewerker verwacht dan ook wat van jou.


📣 Namelijk, dat je doet wat je zegt...


❔ Als jij wilt dat hij of zij gemaakte afspraken nakomt, kom jij ze dan zelf na?


❔ Of als je wilt dat hij of zij niet herhaaldelijk steken laat vallen, draag jij je taken en verantwoordelijkheden naar verwachting?


❔ Wanneer je verwacht dat ze met oplossingen komen, kom jij dan alleen maar met problemen? Of help je ze ook af en toe om met een oplossing te komen?


Door dit te doen, zeg je “ik vertrouw mezelf en ik vertrouw jou”. Het fundament voor succesvolle samenwerkingen en bedrijven.


Wat werkt voor jou om vertrouwen te krijgen met de mensen om je heen?


Ontvang je graag inspiratie om jouw bedrijf gezond te maken? Meld je aan en ontvang waardevolle inzichten en praktische tips direct in je inbox.

Je krijgt ons e-book "Een gezonde onderneming - 3 onmisbare sleutels" cadeau. Met daarin een aantal prikkelende vragen die je op weg helpen naar een gezond bedrijf.

Boekcover gezonde onderneming.png
Byzonder C logo excl tekst printscreen 3

Byzonder consultancy

Brederolaan 30
2692 DA 's-Gravenzande

Nederland

contact@byzonder.nl

+31 (0) 174 441 920

KvK nr. 27252027

  • LinkedIn - White Circle

Certified DISC partner

persolog_nederland.png

© Copyright 2001 - 2025 Byzonder consultancy B.V. | Privacy Policy

bottom of page